۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۸۲۷۰۲
اختصاصی "نفت ما"/

جواب سر بالا شرکت ملی نفتکش به خانواده های شهدای سانچی!

ملی نفتکش تلاش دارد که پرونده سانچی را بدون تعیین تکلیف مختومه اعلام نماید چراکه زیر بار ورود ِغواص را غیر ممکن و بیرون کشیدن عرشه و قسمت موتور را ناممکن میدانند! واز خود سلب مسئولیت کرده و عوامل مدیریتی شرکت تعهد و مسئولیت نیروی انسانی را نمی پذیرند!
رضا عبداللهی؛وکیل خانواده های سانچی در گفت و گو با "نفت ما" با انتقاد شدید از موضع شرکت ملی نفتکش، از مختومه اعلام شدن پرونده شهدای سانچی خبر داد و گفت :با این اقدام مدیران ملی نفتکش عملا اعتماد خانواده ها به این شرکت از بین رفت.

وی همچنین تاکید کرد: خانواده شهدای سانچی تقاضای ملاقات با رییس جمهور و یا وزیر کار را دارند که از مجرای خود در حال پیگیری است.

وی افزود:ملی نفتکش تلاش دارد که پرونده سانچی را بدون تعیین تکلیف مختومه اعلام نماید چراکه زیر بار ورود ِغواص را غیر ممکن و بیرون کشیدن عرشه و قسمت موتور را ناممکن میدانند! واز خود سلب مسئولیت کرده و عوامل مدیریتی شرکت تعهد و مسئولیت نیروی انسانی را نمی پذیرند!

عبداللهی ادامه داد:خانواده های خدمه سانچی در نحوه برخورد و عدم بی مسئولیتی مدیران ملی نفتکش به شدت معترض هستند و با فرسایشی کردن حادثه سانچی قصد کاهش حساسیت این پرونده در نزد افکار عمومی را دارند واز حسن نیت خانواده ها سواستفاده کرده اند ،لذا خانواده ها از این بلا تکلیفی دست به دامن وزیر کار، ریاست جمهوری و رهبری شده اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی