۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۸۱۲۵۶

اعطای نشان رضایت‌مندی مشتری به پتروشیمی مروارید

اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از مدیران واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید؛ اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری به منظور امکان تعامل مستقیم مدیران ارشد مجموعه‌های موفق با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد. در این اجلاس شرکت پتروشیمی مروارید از معدود شرکت هایی بود که پس از ارزیابی شاخص‌های مشتری محوری و مشتری‌مداری توسط کمیته تخصصی همایش، توانست نشان سه ستاره رضایت‌مندی مشتری را دریافت کند.   پتروشیمی مروارید
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای