آخرین اخبار
فراتر از نفت

برگزاری آزمون استخدامی پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

هیات کره جنوبی به آمریکا سفر کرد

صادرات گاز به عمان متوقف نشده است

رشد تولید غیراوپک آهسته خواهد شد

برندگان تحریم نفتی ایران

درخواست نفتی آلمان از هند

یمن آرامکو را هدف قرار داد

مکانیزم اروپایی برای دریافت آسانتر پول نفت ایران در قالب یورو و پوند

روسیه شریک دزد و رفیق قافله درجنگ اقتصادی ایران و آمریکا

آیا تنش آبی ایران و افغانستان تشدید می‌شود؟

نرخ کرایه حمل نفتکش‌ها افزایش یافت

لیست شرکتهای مجاز به صادرات فرآورده‌های نفتی

هزینه شرکت در آزمون نفت چه شد؟

نفت کمبودها را در حد توان رفع می کند

پتروشیمی مکران از اولویت‌های توسعه سواحل مکران است

قیمت جهانی نفت امروز کاهش یافت

رایزنی نفتی هند برای دریافت معافیت از آمریکا

مقصر تلاطم بازار نفت

بهزادی؛مدیرعامل پلی پروپیلن جم شد

مجمع پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد

بحران در خوزستان بصره!/تصویری

برق عربستان جایگزین برق ایران در عراق می‌شود

ورود نهادهای نظارتی به پرونده فساد در شرکت نفت جنوب

دومین کنفرانس تخصصی کمپرسورها آغاز به کار کرد

حذف سقف سهمیه سوخت خودروهای سنگین

جوابیه بانک سپه به یک خبر

۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۸/۲۹کد خبر: 74398
روابط عمومی بانک سپه در پی درج خبری تحت عنوان "بانک سپه پول می‌گیرد پیامک نمی‌فرستد!" در آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" !" مورخ ۱۹/۰۸/۹۶ مطلب ذیل را در پاسخ به خبر فوق ارسال کرد :

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، بانک سپه جهت راه‌اندازی رسمی خدمت پیامکی خود بیش از 24 ماه در فاز آزمایشی و ارتقای کیفیت خدمت خود هیچ مبلغی از مشتریان خود کسر ننموده و اعلامیه‌ای نیز صادر نکرده است. از طرفی برخلاف نظر راوی منتقد، از زمان اعلام رسمی خدمت پیامکی بانک سپه و کسر داوطلبانه‌ی مبلغ سالانه جهت دریافت پیامک هر گونه مشکلی در عدم ارسال پیامک قابلیت ثبت، پیگیری و بررسی پیدا نموده و اصلاح مغایرت جزء تعهدات بانک سپه قرار گرفته است. مورد مهم دیگر اینکه دریافت هزینه جهت ارائه خدمت پیامکی سالهاست که توسط سایر بانک‌های کشور در دستور کار قرار گرفته است.

آنچه در این بین نیاز به توجه بیشتری دارد آن است که بانک سپه به عنوان قدیمی‌ترین بانک ایران برای مشتریان ارزنده خود اهمیت و جایگاه والایی قائل بوده و به این دلیل است که فاز تعریف، راه‌اندازی و تضمین کیفیت خدمت ارسال پیامک در طی 2 سال را کاملاً بدون دریافت هزینه تقبل نموده است و حتی در فاز جدید نیز همچنان بخش قابل توجهی از هزینه‌های ارائه خدمت فوق را رأساً پرداخت می‌نماید و تنها بخشی از این مبلغ از قیمت پرداختی توسط مشتریان می‌باشد.

در پایان لازم به ذکر است به دلیل راه‌اندازی مرکز تماس جهت ثبت و رفع سریع مشکلات اعلامی مشتریان و به موازات آن مرکز مانیتورینگ 24 ساعته که به صورت شبانه‌روزی عملکرد سیستم ارسال پیامک‌های بانک سپه را مورد پایش خود قرار داده است، موجب گردیده تا خدمت ارسال پیامک تراکنش‌های بانکی در بین مشتریان هوشمند بانک سپه تبدیل به یکی از قدرتمندترین ابزارهای کشف سوء استفاده‌های احتمالی مالی توسط خود مشتریان گردد.

اداره‌کل روابط عمومی بانک سپه




برچسب‌ها:جوابیه، بانک سپه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما