۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۷۴۳۳۱
پیشگامی نفت این بار در کمک به زلزله زدگان غرب کشور؛

دعوت مدیرعامل نفت خزر از کارکنان شرکت برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

با آغاز جمع‌آوری کمک‌های نقدی کارکنان شرکت نفت خزر برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور، بار دیگر صنعت نفت در یک اقدام انسان‌دوستانه پیشگام می‌شود تا فرهنگ کمک به همنوعان در مواقع سختی و دشواری، بیش از پیش در نهادهای دولتی به‌ویژه در نفت نهادینه شود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،گام نخست را در این زمینه مدیرعامل شرکت نفت خزر برداشت که با تقدیم ده روز از حقوق و مزایای آبان‌ماه خود به زلزله‌زدگان غرب کشور، چراغ اول را روشن کرد. دکتر محسن دلاویز پس از این اقدام، در نامه‌ای، از همکاران خود در شرکت نفت خزر دعوت کرد تا در صورت تمایل، کمک‌های نقدی خود را به این امر تخصیص دهند.

این اقدام مدیریت شرکت نفت خزر، نه صرفا از این منظر که کدام مدیر نفتی یا شرکت زیرمجموعه نفت این اقدام را انجام داده، بلکه از این منظر که بخشی از پیکره صنعت نفت در کمک به هموطنان زلزله‌زده، پیشگام شده حایز اهمیت است چراکه کمک‌های نقدی مدیریت و کارکنان این شرکت می‌تواند آغازگر کمک سایر شرکت‌های تابعه نفت به زلزله‌زدگان شود و دومینوی کمک به آنان را در بین مجموعه مدیران صنعت نفت آغاز کند. دومینویی که حاصلش، نهادینه شدن فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هموطنان در مواقع اضطراری در مجموعه #صنعت_نفت است که می‌تواند همچون الگویی در سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مورد استفاده قرار گیرد تا مصداق روشنی از توجه به شعر معروف «بنی آدم اعضای یک پیکرند» باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی