آخرین اخبار
فراتر از نفت

" تترا " تائیدیه آزمایشگاه بلژیک را دریافت کرد

تشریح جزییات زمان بندی فرآیند مناقصه آزادگان

ماجرای استخدام نمایندگان در نفت

۱۰ پرسش کلیدی از آینده نفت

تشریح اهداف ضربتی وزارت نفت

پیامدهای جبران ناپذیر حوادث صنعتی بر توسعه کشور

تبریک دبیر کل اوپک به زنگنه

چالش های اوپک ادامه دارد

افزایش سرمایه‌گذاری چین در اکتشاف نفت و گاز

امیدواری به صادرات نفت به روسیه از مهر

اوپک رقابت را به شیل آمریکا می‌بازد

حضور شرکت‌های نفتی آمریکایی به نفع کشور است

لبخند زنگنه در مجلس/تصویری

افزایش تولید نفت در دوران «زنگنه»

«زنگنه» مکتب اعتماد به نفس را بنیاد نهاد

امروز بیشتر از قطر نفت و گاز تولید می‌کنیم

هشت گلوگاه تجارت جهانی نفت

تکذیب واگذاری بهداشت و درمان نفت به بخش خصوصی

اوضاع و احوال تاپیکو بعد از برجام

چرخش غیرمنتظره نفت جهانی

رفتارشناسی مطبوعات آمریکایی در قبال کودتای ۲۸ مرداد

ارجاع پرونده دکل نفتی به مجتمع ویژه امور اقتصادی

فردا؛ قطع گاز در منطقه ۲۰ تهران

کاهش دکل‌های نفت آمریکا

آغاز تولید پایدار گرید مشکی پلی‌اتیلن در ایران

جایزه بهترین روابط عمومی ایران به شرکت پتروپارس تعلق گرفت

۱۰:۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲کد خبر: 55015
همزمان با برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، روابط‌ عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس به‌ عنوان بهترین روابط‌ عمومی کشور در میان سازمان ها و نهادهای بخش خصوصی و دولتی معرفی شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در این مراسم که 19 دی ماه با حضور دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، رییس مرکز ملی فضای مجازی، خانم مهندس سعیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس "فراکسیون روابط عمومی و رسانه" مجلس و جمعی از اساتید داخلی و خارجی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی از سراسر کشور برگزار شد، به پاس استمرار فعالیت های نوآورانه، خلاقیت در بکارگیری رسانه های نوین و توجه به امر پژوهش و تحقیق در روابط عمومی، جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی ایران به مهندس سیدهادی میرباقری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس تعلق گرفت.

همچنین در بخش علمی کنفرانس، مقاله "نقش تکنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" به قلم مهندس سیدحسین قوامی، به عنوان مقاله برگزیده کنفرانس مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس کسب عنوان روابط عمومی برتر را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همکاران این شرکت دانست و اظهار داشت: معمولا در محدودیت های مالی، تنها ابزار نجات بخش افراد و سازمانها "خلاقیت" است که می تواند ضمن فایق آمدن بر محدودیت ها، عامل کسب موفقیت و حرکت به سوی اهداف از پیش طراحی شده باشد.

وی تهیه و تولید اولین نرم افزار واقعیت افزوده در پتروپارس در سالهای گذشته، و استمرار رویکرد نوآورانه در روابط عمومی را مورد توجه هیات داوران دانست و افزود: ایده استفاده خلاقانه از پیام رسانهای موبایلی و برگزاری جشنواره عکس "سلفی با پتروپارس" که بدون هیچ هزینه ای بیش از 3 میلیون و 500 هزار بیننده داشت و موجب برندسازی و معرفی بهینه فعالیت های شرکت پتروپارس شد، عملکردی کارا و اثربخش دانسته شد و بسیار مورد توجه هیات داوران کنفرانس قرار گرفت و در جهت فعالیت دانش محور و تولید محتوای خلاقانه ارزیابی کردند.

مدیر روابط عمومی پتروپارس خاطر نشان کرد: توجه به مبانی تئوریک، تحقیق و پژوهش و آمیخته کردن آن با فضای عملی و کاربردی و ارایه مقاله "نقش تکنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" توسط جناب آقای مهندس قوامی از دیگر مواردی بود که مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و به عنوان مقاله برتر کنفرانس معرفی و ارائه شد.

گفتنی است، این مقاله، تنها مقاله ای است که در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، به صورت سخنرانی ارائه شد.

 

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما