آخرین اخبار
فراتر از نفت

قرارداد جدید نفتی تا ۱ ماه آینده امضا می‌شود

واردات نفت هند از ایران دو برابر شد

برندگان و بازندگان توافق اوپک

وزرای انرژی روسیه و عربستان دیدار می‌کنند

طلای سیاه چشم انتظار توافق اوپک

همکاری ایران و اتحادیه اروپا در زمینه انرژی پایدار

منطقه نفتی «الشاعر» سوریه آزاد شد

همکاری بلندمدت نفتی بین ایران و مجارستان

توان تولید نفت روسیه

حرکت عربستان به سمت اقتصاد غیرنفتی

افزایش شدید بهای سوخت در کره شمالی

زنگنه:قراری برای افتتاح پالایشگاه خلیج فارس وجود ندارد

جزییات صادرات محصولات پتروشیمی ایران به دنیا

ترامپ به دنبال تبدیل آمریکا به غول انرژی جهانی

قیمت بنزین وارداتی چقدر است ؟

ریزگردها مدارس بوشهر را تعطیل کرد

جوابیه شرکت بازرگانی پتروشیمی به اخبار کذب برخی کانال ها

سرمایه گذاری ۳۳۴ میلیارد دلاری هلدینگ انرژی آرامکو

قیمت جهانی نفت کاهش یافت

نفت رشد اقتصادی ایران را افزایش داد

دستورالعمل فسادخیز بانکرینگ

چگونگی خودکفایی تولید بنزین پس از ۳۶ سال

٥ سؤال نفتی از آقای رئیسی

بزرگ‌ترین‌ دغدغه این روزهای بازار نفت

برداشت ۹برابری همسایگان ابران از میادین مشترک نفتی!

پژوهشگاه صنعت نفت،حایز رتبه برتر روابط عمومی کشور در حوزه "مدیریت رویداد"

۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 54994
در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران و در بخش مدیریت رویداد، روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت به انتخاب هیأت داوران، حائز رتبه برتر و دریافت لوح برگزیده این جشنواره شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، چهاردهمین دوره جشنواره و سیزدهمین دوره کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران روز 19 دی ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد و پژوهشگاه صنعت نفت در بخش مدیریت رویداد‌، رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره‌های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات برپا شد، چالش‌ها، موفقیت‌ها و موضوعات در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی با رویکرد " روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوی" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر حسن بشیر، دبیر کمیته علمی این کنفرانس با بیان این‌که نگاه عمیق و تخصصی کمیته به بحث مدیریت محتوا و رابطه آن با رویکرد علمی و دانش محور در روابط‌عمومی‌ها همواره مورد تاکید بوده است، تصریح کرد:‌ "در حال حاضر مهم‌ترین بحث فضا‌های مجازی و واقعی، "مدیریت محتوا" بوده، از این رو تحول دیدگاه در محتوای تولیدی روابط‌عمومی‌ها مهم‌ترین محور این همایش است".

این گزارش می‌افزاید ارسال پیام دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و قرائت آن توسط نماینده وی علی مردانی، نشان از اهمیت ملی این رویداد در سطح کشور داشته، در متن این پیام بر گسترش حوزه ارتباطات در جهان به عنوان یکی از شاخصه‌های قرن و مهم‌ترین عامل در توسعه یافتگی کشورها تاکید شده است.

از نکات قابل توجه ، شکل‌گیری و آغاز به کار "فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی" همزمان با این رویداد بود. در همین راستا زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه و رییس این فراکسیون به اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در فعالیت سازمان‌ها تاکید قرار کرد.

گفتنی است دکتر محمدمهدی مظاهری،‌ رییس این کنفرانس و سید ابوالحسن فیروز‌آبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

خاطر نشان می‌شود پژوهشگاه در دوره گذشته این جشنواره در بخش وب سایت روابط‌عمومی دیجیتال( ارتباطات آنلاین)، حایز رتبه برتر شده بود.

 

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *


سایت خبری تحلیلی نفت ما