۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۵۰۵۸۵
یک ماه گذشت

شرکت ملی صادرات گاز همچنان بدون مدیرعامل!

در پی قانون منع بکارگیری بازنشستگان در پست های اجرایی دولت، وزارت نفت که تا پیش از این بیشترین انتقادات را نسبت به شانه خالی کردن از این قانون در کارنامه داشت سعی در جایگزین نمودن برخی از پست های مدیریتی آن هم نه صرفا برای توجه به این قانون بلکه برای در امان ماندن از تیر رس انتقادات موجود کرد .
شرکت ملی صادرات گاز همچنان بدون مدیرعامل!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، حرکت شتابان وزارت نفت برای تغییر مدیران باعث شد تا یکی از شرکت های استراتژیک در صنعت گاز از اول مهرماه تاکنون به دلیل پایان مدت خدمت مدیر عامل، این شرکت بدون رهبر هدایت شود . در حالیکه توسعه صنعت گاز و افزایش صادرات آن از جمله مهمترین برنامه های دولت تلقی می گردد مشخص نیست شرکت صادرات گاز ایران چرا بدون حتی سرپرست رها شده است .   آنطور که پیداست صنعت گاز ایران و به خصوص صادرات آن چند صباحی است که درگیر پرونده های گذشته شده و ترس از تکرار تاریخ ، اجازه توجه به این صنعت را نمیدهد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علی
این قانون بصورت نیم بند اجرا شده چون نص صریح قانون در مورد بازنشستگان ویازخرید ها میباشد ولی فقط در مورد بازنشستگان تا حدودی اجرا شده ونیز دوم که بازخرید ها میباشند اصلا حتی یک مورد اجرا نشده بخصوص در شرکت پ........ کا برای بازنشستگان هم کامل اجرا نشده وهن برخی روی پستها ی قبلی هستند

پاسخ:
ر م
ظاهرا وزارت نفت نگاه كلان و استرتتژيك به اين شركت نداره و به دنبال بهانه براي كم اهميت دادن نقش اين شركت داره تا بتونه راحت به انحلال بكشونش
کارمند
خبر نداری شده دو ماه ... هنوز هم بلاتکلیفه ... حتی کسی از وزارت نفت پاسخ گو هم نیست!!!!!!!!!!!! کی از وزیر این طوری انتظار داشت... راستی می دونید از وزیر به کی می شه گله کرد؟!!
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی