۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۹۴۵۴

حکایت از هول حلیم تو دیگ افتادن هشتمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت اهواز+ تصویر

تاریخ ماه میلادی به جای نوامبر، اکتبر درج شده و مهمتر اینکه روزهای برگزاری نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ آبان برابر با10-7 نوامبر است نه11-8 اکتبر.
حکایت از هول حلیم تو دیگ افتادن هشتمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت اهواز+ تصویر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، در حالی هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز در 20-17 آبان آتی در محل نمایشگاههای بین المللی خوزستان برگزار می شود که چندین اشتباه فاحش در آن وجود دارد. در این میان تاریخ ماه میلادی به جای نوامبر، اکتبر درج شده و مهمتر اینکه روزهای برگزاری نمایشگاه از 17 تا 20 آبان برابر با 10-7 نوامبر است نه 11-8 اکتبر! نکته دیگر اینکه ساخت تجهیزات نفت در عنوان انگلیسی نیامده است. این پوستر در سایتها و نشریات متعدد منتشر شده و دیگر توجیهی برای اصلاح آن وجود ندارد. بی شک اشتباهاتی از این دست برای شرکت ملی نفت و مجریان برگزاری آن نمی تواند برچسبی بهتر از این ضرب المثل فارسی که می گوید "از هول حلیم تو دیگ افتاد!" داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یوسف
درود وسپاس فراوان بر پرسنل خدوم و زحمت کش شرکت ملی نفت ایران بی شک برگزاری چنین نمایشگاههایی تبلور اراده وخواست تمامی مهندسین جوان ایرانی در تمامی عرصه‌ها با تکیه بر منابع وظرفیتهای بالقوه درسال اقتصاد مقاومتی میباشد.
علی کرانی
یقیننا برگزاری نمایشگاه در هر استانی میتواندیک فرصت باشد که متاسفانه به جهت اینکه نتوانستند از داشته ها و ngo های مرتبط در کمیته های اجرایی درست استفاده نمایند نتوانستند بهره برداری خوبی بکنند و به جای عمق به طول و عرض توجه کردند
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی