۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۴۹۴۲۵
هفته هشتم لیگ برتر

همه آنچه که در بازی نفت و پرسپولیس گذشت

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت تهران به صدر جدول لیگ برتر ایران رسید.
همه آنچه که در بازی نفت و پرسپولیس گذشت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.   پیام حیدری    محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری    اکبر صادقی(نفت تهران)، ایگور پراهیچ(نفت تهران)، امید عالیشاه(پرسپولیس)، علی عزتی(نفت تهران)،علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)، میلا فخرالدینی(نفت تهران)،       حسین ماهینی(13 پنالتی)، مهدی طارمی(30)، کمال کامیابی نیا(83)     علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، مهدی طارمی و وحید امیری.   سرمربی: برانکو   علی علیپور(امید عالیشاه)، احمدنورالهی(مهدی طارمی)صادق محرمی(فرشاد احمدزاده)   میلاد فراهانی، علیرضا عزتی، ایگور پراهیچ، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، محمد قاضی، ارسلان مطهری، ایمان مبعلی، احمد آل‌نعمه، اکبر صادقی و آرش رضاوند.   سرمربی: علی دایی    رضا علیاری( حمدی‌نژاد)، فرید محمدی زاده(آرش رضاوند) و عیسی آل‌کثیر(عزتی)   پرسپولیس که با شکست مقابل تیم قشقایی جام حذفی ایران را از دست داده بود، این بار و در هفته هشتم مقابل نفت تهران و تیم علی دایی به پیروزی قاطعی دست یافت. برای تماشای جدول لیگ برتر اینجا کلیک کنید.  
دقیقه 90+4 در یک ضد حمله پرسپولیس صاحب موقعیت شد، اما شوت محسن مسلمان از کنار دروازه نفت به بیرون رفت و این دیدار با برتری سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
       
علی دایی سال‌ها در تیم ملی شاگرد برانکو بود و کاپیتان تیم او بود اما در نهایت برانکو فوت کوزه گری استادی را برای خودش نگه داشت و شاگردش را شکست داد. پرسپولیس با این برد 18 امتیازی شد و به صدر جدول لیگ بازگشت.  
دقیقه 90+3 ضربه کاشته نفت را بیرانوند دفع کرد.
       
دقیقه 86 ضربه کاشته پرسپولیس را نورالهی ارسال کرد که توپ به کمال کامیابی نیا رسید و شوت او را میلاد فراهانی دروازه بان نفت توپ را به کرنر فرستاد.
       
دقیقه 83 نورالهی کرنر پرسپولیس را زد که توپ روی سر کمال کامیابی‌نیا فرود آمد و او هم با یک ضربه سر چکشی گل سوم پرسپولیس را زد.
       
دقیقه 77 علی علیپور در محوطه جریمه نفت سرنگون شد اما داور برخلاف بازیکنان پرسپولیس اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.
       
دقیقه 75 پرسپولیس روی ضد حمله صاحب یک موقعیت گلزنی شد و پاس احمدزاده در محوطه جریمه به وحید امیری رسید که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
       
دقیقه 74 مبعلی ضربه کرنر نفت را زد که توپ به مطهری رسید و شوت او را بیرانوند مهار کرد.
       
دقیقه 71 ارسال بازیکنان نفت روی دروازه پرسپولیس را مطهری با ضربه سر زد که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.          
دقیقه 69 ضربه کاشته نفت را مبعلی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و بیرانوند توپ را با رشادت دفع کرد. بعد از این دفع توپ و برخورد با مهاجم نفت او دچار مصدومیتی جزیی شد.
       
دقیقه 67 شوت احمدزاده را دروازه بان تیم نفت مهار کرد.
       
دقیقه 64 بیرانوند در موقعیت تک به تک از میلاد فخرالدینی توپ را گرفت که علی دایی بازهم به شدت به داور معترض شد و معتقد بود که باید پنالتی به سود نفت اعلام شود.
       
دقیقه 62 اولین توپ در محوطه جریمه نصیب علیپور مهاجم تازه نفس پرسپولیس شد که توپ از زیر پایش در رفت و به اوت رفت.
       
دقیقه 59 ضربه کرنر نفت را مبعلی زد که بیرانوند توپ را دفع کرد اما به دلیل خطای بازیکنان نفت روی دروازه بان پرسپولیس دچار مصدومیت شد.
       
دقیقه 58 ایمان مبعلی ضربه کاشته نفت را ارسال کرد که مدافعان پرسپولیس توپ را راهی اوت کردند.
       
دقیقه 56 شوت زمینی امید عالیشاه با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت راهی کرنر شد.ضربه کرنر را مدافعان نفت دفع کردند.      
دقیقه 55 ضربه کاشته تیم نفت را ایمان مبعلی روی دروازه ارسال کرد که توپ در محوطه جریمه به عیسی ال کثیر رسید و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.
      دقیقه 53 پاس فخرالدینی به علیاری رسید و شوت بی دقت او از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.      
دقیقه 52 ارسال امید عالیشاه روی دروازه نفت خطر ساز شد اما توپ از بالای سر طارمی عبور کرد.      
سه تعویض همزمان علی دایی در شروع نیمه دوم در نوع خود قابل توجه بود. زیرا اگر در ادامه مسابقه بازیکنی از نفت مصدوم شود او قادر به تعویض بازیکنی نیست.  
دقیقه 50 مطهری در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که بازیکنان پرسپولیس توپ را از روی پای او دفع کردند.
       
دقیقه 45 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که این ضربه را محسن مسلمان روی دروازه نفت ارسال کرد که دروازه بان نفت توپ را دفع کرد و نیمه اول این بازی با برتری دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
       
دقیقه 37 ارسال بازیکن نفت روی سر مطهری فرود آمد و ضربه سر مهاجم نفت از بالای دروازه پرسپولیس با اختلاف به بیرون رفت.    
دقیقه 34 فرشاد احمدزاده با برخورد با بازیکن نفت دچار مصدومیت نسبتا شدید شد.
       
دقیقه 33 شوت محسن مسلمان از راه داور به تیرک افقی دروازه نفت خورد و توپ به اوت رفت.
    5 بازیکن تیم ملی در این مسابقه در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی می‌کنند. مهدی طارمی، وحید امیری، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و علیرضا بیرانوند در حال بازی هستند و رامین رضائیان هم ملی پوش نیمکت نشین سرخپوشان است.
   
دقیقه 32 ارسال بازیکنان نفت با ضربه سر محمد قاضی همراه شد که این ضربه را بیرانوند مهار کرد.
       
دقیقه 30 گل دوم پرسپولیس روی یک ضربه کاشته و کار تمرینی به ثمر رسید و توپ به مهدی طارمی در محوطه جریمه رسید و او هم با یک ضربه آرام دروازه نفت را باز کرد.
       
دقیقه 29 نفت صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را ایمان مبعلی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و مهدی طارمی توپ را دفع کرد.
       
دقیقه 27 بعد از خطای محسن مسلمان روی بازیکن تیم نفت تهران، علی دایی به شدت به داور چهارم اعتراض کرد و گفت چرا به بازیکن پرسپولیس کارت زرد داده نمی‌شود؟
       
دقیقه 19 نفت صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را ایمان مبعلی زد و بیرانوند دروازه بان پرسپولیس آن را مهار کرد.
    ماهینی بعد از گلزنی و شادی گل به سمت رامین رضائیان ملی پوش نیمکت نشین رفت و او را در آغوش گرفت.
   
دقیقه 17 پاس فرشاد احمدزاده به مهدی طارمی در محوطه شش قدم این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان توپ را از او بگیرند.
       
دقیقه 15 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که این ضربه را مسلمان به شکل عجیبی به بازیکنان نفت پاس داد.
       
دقیقه 13 پنالتی پرسپولیس را حسین ماهینی تبدیل به گل کرد.
       
دقیقه 12 پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد که این ضربه روی دروازه نفت ارسال شد و توپ در نهایت به مهدی طارمی رسید که مدافع نفت مرتکب خطای پنالتی روی مهاجم پرسپولیس شد.
       
دقیقه 10 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را مسلمان روی دروازه نفت ارسال کرد که در نهایت توپ به عالیشاه رسید و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
       
دقیقه 7
 این ضربه کاشته نفت با واکنش بیرانوند همراه شد اما توپ به محمد قاضی رسید و شوت این بازیکن هم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
   
دقیقه 6 محسن مسلمان با داور مسابقه به دلیل اعلام یک خطا درگیری لفظی پیدا کرد
       
دقیقه 5 نفت باردیگر این مرتبه از جناح چپ صاحب ضربه کاشته شد که این ضربه را بیرانوند دفع کرد.
       
دقیقه 3 نفت تهران صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را ایمان مبعلی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که سیدجلال حسینی توپ را دفع کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی