۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۸۲۰۴

اعلام ضوابط اعطای برندجایگاه های سوخت

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شرایط ثبت نام شرکت های صاحب صلاحیت زنجیره ای توزیع (برند) در عرصه احداث جایگاه های را اعلام کرد.
اعلام ضوابط اعطای برندجایگاه های سوخت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  حمدرضا مظلومی گفت: با ابلاغ دستورالعمل اجرائی از سوی وزیر نفت به شرکت ملی پخش ، طرح شرکت های زنجیره ای توزیع (برند) به منظور کیفی سازی هرچه بیشتر ارائه خدمات در جایگاه های سوخت در کشور انجام شد. مظلومی، توان مالی، سابقه اجرایی، امکانات، نیروی انسانی و فرآیند داخلی کسب و کار را ملاک حضور شرکت های زنجیره ای توزیع اعلام کرد و افزود: متقاضیان احداث جایگاه های زنجیره ای بر این اساس رتبه بندی می شوند. وی با بیان این که برای هر یک از شاخص های پنجگانه امتیاز مشخصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: متقاضی برای اخذ مجوز فعالیت در این عرصه، از ۱۰۰ امتیاز باید ۶۸ امتیاز کسب کند. مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: شرکت های صاحب صلاحیتی که در ارزیابی موفق به کسب امتیاز لازم (۶۸) می شوند، برای شروع فعالیت خود ملزم به احداث ۶۰ نازل هستند که این تعداد در مدت دو سال باید به ۳۰۰ نازل افزایش یابد.
وی گفت: برای جلوگیری از انحصار گرایی در این عرصه پیش بینی هایی شده است؛ بگونه ای که سهم شرکت های متقاضی در کل کشور ۲۰ درصد تعیین شده است. مظلومی گفت: متقضیان برای آگاهی از جزئیات دستور عمل اجرایی، نحوه امتیاز دهی و دیگر مسائل مربوط به احداث از هم اکنون می توانند به سایت الکترونیکی این شرکت به نشانی www.niopdc.ir یا به بخش بازرگانی مناطق ۳۷ گانه این شرکت مراجعه کنند. مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش افزود: آندسته از متقاضیانی که موافقت نامه احداث جایگاه را از مناطق ملی شرکت پخش فرآورده های نفتی با توجه به ضوابط و پیشرفت بالای ۶۰ درصد را دارند، چناچه تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری جایگاه اقدام نمایند، امکان انعقاد قرارداد با آنها به عنوان شخص حقیقی میسر خواهد بود. وی در خصوص مجتمع های بین راهی که تا قبل از مردادماه ۹۴ نسبت به احداث سایر پروژه های خدماتی مجتمع اقدام کرده اند و تنها عملیات احداث جایگاه ، باقی مانده است، گفت: چنانچه این دسته از افراد تا پایان سال جاری پروژه را به اتمام برسانند و حمل فرآورده های نفتی از مبادی تامین تا محل جایگاه را شخصا متقبل گردند انعقاد قرار داد با این دسته از مالکین میسر خواهد بود. در غیر این صورت می توانند از طریق شرکت های صاحب برند اقدام نمایند. منبع:  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی