۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۹۳
به همت متخصصان شرکت نفت ایرانول؛

نخستین روغن موتور گیاهی ساخت ایران روانه بازار می شود

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه روغن موتوری خودرو با پایه گیاهی «تترا» به زودی وارد بازار می شود.
نخستین روغن موتور گیاهی ساخت ایران روانه بازار می شود
به گزارش نفت ما ،مهندس عیسی اسحاقی در مراسم تجلیل از اتوسرویس کاران برتر چابهار گفت: این روغن موتور پس از ماهها تلاش کارشناسان واحد کنترل کیفی، پژوهش و آزمایشگاه ایرانول و با اخذ مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران تولید شده است. وی مهمترین ویژگی روغن موتور پایه گیاهی تترا را کاهش آلودگی هوا ، کاهش مصرف سوخت و روغن، افزایش طول عمر موتور و صرفه اقتصادی برای مصرف کننده دانست و گفت: پیش بینی می شود از این محصول با توجه به ویژگی های آن استقبال خوبی شود . مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: در تست های میدانی انجام شده بر روی محصول تترا کاهش مصرف سوخت حدود 5 درصد در 10هزار کیلومتر مشاهده گردیده است . مهندس عیسی اسحاقی تصریح کرد: همچنین به دلیل کاهش ضریب اصطکاک در موتور میزان سایش به مقدار زیادی نسبت به روغن های معمول کاهش یافته است . مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تاکید کرد: این روغن موتور در تمامی خودروهای تولید داخلی قابل استفاده می باشد. وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار توسط کارشناسان و متخصصان داخلی موفق شدیم روغن پایه در حد گروه 2 ، روغن N100 و N150 را از سه ماه پیش تولید کنیم ، افزود: انشاءاله از سال آینده در محصولات از روغن هایی در حد گروه 2 استفاده کنیم که هم باعث افزایش کیفیت محصولات و هم مانع خروج ارز از کشور شود. مهندس عیسی اسحاقی تصریح کرد: به رغم مشکلات زیاد، رکود و کاهش قیمت نفت در سالجاری ، موفق شدیم رکورد تولید محصولات پالایشگاهی ایرانول را از اول تاسیس تاکنون و در فروش محصولات نیز توانستیم رکورد فروش محصولات را از ابتدا تاسیس ایرانول تاکنون بشکنیم . وی در ادامه از بهره برداری از مخازن 25 هزار تنی در بندر امام در اوایل نیمه دوم سال آینده خبر داد . مهندس اسحاقی گفت: در راستای افزایش کیفیت محصولات دو کار انجام دادیم که یکی اورهال و تعمیرات اساسی هایدوفینیشینگ پس از 17 سال و دیگری خط PDAT برایت استاک (که در روغن های صنعتی بکار می رود) پس از 16 سال می باشد. گفتنی است در پایان این مراسم از اتوسرویس های برتر چابهار آقایان ظفر احمد رسولی، عظیم بلوچ، ملا صوالی بلوچ، عبدالستار بلوچ عطا، سعید دهانی، خالد جدگال، ابراهیم ملکی، مجید مرعشی، زاهد ریگی مقدم، عبدالحکیم بلوچ، محمد شریف ناروی و فروشندگان برتر مصعب ساربانی، یعقوب ملک زاده، حسن ارگانی، محمد یوسف ملک زاده، مرتضی ملک زاده، عبدالغنی ناروی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل و قدردانی شد . منبع: روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول        
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


میرلوحی
امیدوارم در سال جدید ایران از لحاظ توسعه اقتصادی و علمی به جایگاهی که شایسته آن است برسد و مانند این پیشرفت ها در دنیا عرض اندام نماید.همه ایرانی ها احساس غرور می کنند از این جهت که اینگونه اخبار امید بخش منتشر می شود.
جایگاهمان در رتبه های نخست دنیاست.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی