۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۵۷۱۱

گاف بنر کنفرانس تهران باز هم ادامه دارد+عکس روفو شده

به گزارش نفت ما،  کنفرانس قراردادهای نفتی تهران در شرایطی وارد روز دوم شد که گاف عجیب برگزارکنندگان کنفرانس تهران در بنر بزرگ ورودی کنفرانس، هنوز اصلاح نشده است تا سوژه میهمانان خارجی شود.
  در بنر بزرگ مقابل ورودی سالن اجلاس سران، بنر بسیار بزرگی برای خوشامدگویی به کنفرانس تهران به زبان انگلیسی نصب شده که از روز اول، غلط املایی آن سوژه بسیاری از حاضران شده است. در این بنر بزرگ، واژه welcom بدون e آخر چاپ شده تا یک غلط فاحش، به بزرگترین شکل ممکن و در مهمترین محل کنفرانس – ورودی - در معرض دید همگان قرار گیرد تا مایه تمسخر حاضران شود. چنین غلط فاحشی از سوی شرکت خصوصی برگزارکننده کنفرانس تهران به نام وزارت نفت تما می شود که اولا از قدیم، نظم آن زبانزد بوده و ثانیا آشنایی با زبان انگلیسی در آن از گذشته ها موضوعی عادی قلمداد می شده، و عدم توجه شرکت برگزارکننده کنفرانس به این موضوع بسیار عجیب، قابل تامل، تاسف آور و البته نیازمند برخورد قاطع تری است.
نکته تاسف آورتر این است که هیچ یک از مسوولان برگزاری کنفرانس تهران، پس از دیدن این غلط فاحش املایی در روز نخست برگزاری کنفرانس و علیرغم تذکر مسوولان وزارت نفت، این بنر را تغییر نداده اند تا این اشتباه بزرگ در مقابل میهمانان خارجی، حیثیت کشورمان را خدشه دار کند.
امید است مسوولان برگزاری کنفرانس برای این اشتباه فاحش خود پاسخی داشته باشند؛ هر چند هر پاسخی، صرفا توجیه خواهد بود و برخورد با عاملان این اشتباه ضرورتی انکارناپذیر است. منبع: نکو نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناشناس
ای خائنین به وطن جایتان زباله دان تاریخ است یک حرف را بزرگترین اشتباه تاریخ قلمداد میکنید.شما ...... هرموقع دروغ کم میارید راست میگید.

پاسخ:
من یک خبرنگار حوزه نفت و انرژی هستم به نظرم این اشتباه اونقدر که شما بزرگش کردید، بزرگ نبوده بهتره به جای پرداختن به حواشی یه کم واقع بین باشیم و رسالت خبری خودمون رو درست انجام بدیم.
ممنونم
مديران همان ژنرال هاي فسيل شده كه مرتب چرت ميزنند كارهارا به سرباز صفر ها ميدهند ونبايد جز اين انتظار داشت
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی