۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۶۴۳۵۲

عملیات «وعده صادق» با تعامل ارتش و سپاه محقق شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.
عملیات «وعده صادق» با تعامل ارتش و سپاه محقق شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،وزیر دفاع در پیامی تاکید کرد: همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح به ویژه تعامل مثال‌زدنی با سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق گردید.
  امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
29 فروردین یاد آور حماسه‌آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف‌نگری و درایت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نام‌گذاری گردید.
از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ‌ساز گردید. مبارزه با بحران‌آفرینی منافقین، اشرار و ضد انقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرورآمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی‌ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرز‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.
امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاورد‌های بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه‌روزی دلاورمردان ارتش در نیرو‌های چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می‌باشد که با نقش‌آفرینی‌های سرنوشت‌ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده‌اند.
همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال‌زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق گردید.
اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامیداشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیرو‌های مسلح سرافراز و  ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت‌های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی