۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۵۱۰۷۵

بودجه این هفته ارائه نمی‌شود

درحالی که معاون پارلمانی رییس جمهوری اعلام کرده لایحه بودجه ۱۴۰۲ آماده است و این هفته به مجلس تقدیم می‌شود، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید این هفته نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند.
بودجه این هفته ارائه نمی‌شود
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره زمان تحویل لایحه بودجه  1402 با توجه به اعلام معاون پارلمانی رییس جمهوری مبنی بر تحویل آن در هفته جاری گفت: تا پایان هفته جاری نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه حضور دارند و در ساختمان مجلس حضور ندارند.
وی درباره تصمیماتی برای ارائه دو مرحله‌ای بودجه ادامه داد: این موضوع به تصویب مجلس رسیده که در یک مرحله احکام ارائه شود و پس از تایید احکام ارقام و جداول تحویل مجلس شود که اگر شورای نگهبان تایید کند به اجرا می‌رسد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به احتمالاتی مبنی بر بسته شدن بودجه سه دوازدهم برای سال آینده تاکید کرد: امیدواریم برنامه بودجه به سه دوازدهم نکشد و دولت بتواند بودجه براساس زمان‌بندی درست ارائه دهد.
قادری همچنین درباره استعفای میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه و غیبت وی در جلسات بررسی بودجه گفت: در جریان این موضوع نیستم.
 
منبع: ایلنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی