کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حسین رفیق‌دوست عضو هیات مدیره پتروشیمی فن‌‌آوران شد

27 فروردين 1401 ساعت 12:57

با تصمیم مدیرعامل و هیأت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت‌، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)؛ حسین رفیق‌دوست از مدیران بومی و متخصص شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان عضو موظف هیات مدیره این شرکت منصوب شد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، رفیق‌دوست از مدیران خوشنام جهادی و انقلابی صنعت پتروشیمی کشور سابقه‌ی مدیرعاملی شرکت پتروشیمی اوره و آمونیاک پارسوماش مسجدسلیمان و معاونت امور شرکت‌های پتروشیمی فن آوران را در کارنامه دارد.
راه‌اندازی واحد پلی پروپیلن پتروشیمی امیرکبیر در دهه ۸۰، فعالیت در پروژه های‌ پتروشیمی اراک، شیراز و بندرامام، عضویت در انجمن نفت ایران، انجمن مهندسان مکانیک ایران و کمیته‌های پتروشیمی در زمینه‌های خودکفایی، انرژی و تولید از جمله سوابق «حسین رفیق‌دوست» در چند دهه فعالیت در صنعت پتروشیمی کشور به شمار می‌رود.
وی که دانش‌آموخته رشته مکانیک، مدیریت اجرایی و هم‌اکنون عملیات و تولید در مقطع دکتری تخصصی می‌باشد، در سوابق علمی‌اش چندین مقاله و تدریس در دانشگاه‌ها دیده می‌شود و ماموریت‌های شغلی خود را در کشورهای آلمان، ایتالیا، دانمارک، امارات متحده عربی، چین و… گذرانده است.


کد مطلب: 145311

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145311/حسین-رفیق-دوست-عضو-هیات-مدیره-پتروشیمی-فن-آوران

نفت ما
  https://www.naftema.com