۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۳۱۳۱۰

تحول در اشتغال با پتروشیمی اسلام‌آباد غرب

فرماندار اسلام‌آباد غرب، پروژه پتروشیمی این منطقه را یکی از طرح‌های تحول‌آفرین در حوزه اشتغال این شهرستان دانست و گفت: نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه می‌شود.
تحول در اشتغال با پتروشیمی اسلام‌آباد غرب
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جهانبخش حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص وضعیت اشتغال در شهرستان اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: مقدمات اجرای پروژه پتروشیمی اسلام‌آباد غرب از حیث عمرانی با انجام عملیات خاک‌برداری آغاز شده و نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان هم برای پروژه هزینه می‌شود.
وی پروژه پتروشیمی اسلام‌آباد غرب را یکی از طرح‌های تحول‌آفرین در حوزه اشتغال این شهرستان دانست و گفت: زیرساخت‌ها اگر به نتیجه نهایی برسند و تجهیزات نصب شود، زمینه برای جذب جوانان فراهم می‌شود که تاکید هم بر جذب نیروهای بومی است.
فرماندار اسلام‌آباد غرب به در دست احداث بودن ۵۰ هکتار گلخانه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: قرار است در مردادماه سال آینده ۱۱ هکتار آن زیر کشت رود که قطعا اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم قابل قبولی را به دنبال دارد.
وی محوریت اشتغال در حوزه شهرستان را بر مبنای محوریت کشاورزی توصیف کرد و گفت: بیش از 100 هزار هکتار زمین کشاورزی داریم که عموما به دلیلی فقدان منابع غنی آب متکی بر کشت دیم هستند، از این رو کشاورزی را باید با ترویج آموزش کشاورزان بر اساس اصول علمی روز به سمت افزایش تولید پیش ببریم، البته باید صنایع تبدیلی هم تقویت کنیم.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی