۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۱۹۹۹۰

به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) اعلام کرد: این بنیاد درنظر دارد مطابق سیاست های مدیرعامل بانک گردشگری، به ازای هر شعبه بانک، یک مرکز آموزشی در مناطق محروم کشور احداث کند.
به ازای هرشعبه بانک گردشگری، یک مدرسه می سازیم
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  فائض فرخی گفت: استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان دارای کمترین سرانه فضای آموزشی در کشور هستند و به همین علت، بنیاد یاس برنامه احداث مراکز آموزشی را در این استان ها درنظر گرفته است.

وی افزود: بنیاد یاس تاکنون 20 مدرسه در مناطق محروم کشور احداث کرده و هم اکنون صدها دانش آموز در این مجتمع های آموزشی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی در حال تحصیل هستند.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس  ادامه داد: برای ساخت 20 مدرسه با عنوان "کیمیای دانش "
در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان تاکنون حدود 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرخی همچنین از تکمیل و تحویل پنج مدرسه جدید توسط بنیاد یاس به آموزش و پرورش تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: علاوه بر این، دو سالن ورزشی چندمنظوره به مساحت 900 مترمربع در استان های هرمزگان و کرمان احداث و یک زمین ورزشی در استان هرمزگان تحویل داده است.

وی افزود: همچنین افتتاح یک سالن ورزشی به مساحت 850 مترمربع با هزینه 11 میلیارد ریال در شهرستان ارزوئیه و توزیع صدها بسته  آموزشی شامل کیف و نوشت افزار از دیگر فعالیت های بنیاد در سال تحصیلی جاری است.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری یاس دیگر فعالیت های انجام شده این بنیاد را حضور در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان، کمک به دیگر سازمان های خیریه، تامین جهیزیه برای دختران بی سرپرست و همچنین کمک به امور درمانی مردم در مناطق محروم برشمرد.

فرخی تصریح کرد: تمام فعالیت های انجام شده با حمایت و کمک بانک گردشگری بوده است. بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد و بنیاد یاس درنظر دارد 100 مدرسه در مناطق محروم بسازد که تاکنون 20 مدرسه احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی