۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۱۱۸۸۱۴

بانک سینا باید در خدمت گروه بنیاد باشد

جلسه مدیران بانک سینا با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دکتر ایمانی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک برگزارشد.
بانک سینا باید در خدمت گروه بنیاد باشد
     به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مهندس فتاح در این جلسه با بیان آنکه بانک سینا بانکی خوشنام و بی حاشیه است، گفت: با توجه به عملکرد خوب و موفقیت هایی که بانک سینا طی مدت فعالیت در نظام بانکی کسب کرده، انتظارات هم از آن بالاست.

وی به ماموریت های بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: همانگونه که از نام بنیاد پیداست، این مرکز باید به نفع مردم، مستضعفان، محرومان، آبادانی، رفع محرومیت و اشتغال جامعه گام بردارد و لذا از بانک سینا هم انتظار داریم در راستای این ماموریت ها و در خدمت گروه بنیاد باشد. بنیاد برای محرومان است و بانک سینا هم باید در خدمت محرومان و منافع آنان باشد. این امر از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک به اشتغال مناطق محروم می تواند میسر شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان آنکه دکتر ایمانی، فردی جهادی، ارزشی و مسلط به امور بانکی هستند، افزود: هر چه شما بانک را به سمت قرض الحسنه سوق دهید، ما هم از شما حمایت می کنیم. از بانک سینا به عنوان عصای دست بنیاد انتظار داریم تا در آبادانی میهن و اشتغال مردم به ویژه مناطق محروم مشارکت داشته باشد.

وی در ادامه به وضعیت سهام بنیاد مستضعفان در بانک سینا اشاره کرد و بیان داشت: ما تابع قانون هستیم و برای کاهش سهام بنیاد در چارچوب مصوبات قانونی آمادگی داریم و اقدام خواهیم کرد.

در ادامه دکتر ایمانی از آمادگی بانک سینا در راستای کمک به ایفای ماموریت های بنیاد گفت و افزود: این بانک در راستای ماموریت های بنیاد که حمایت از مناطق محروم است نسبت به اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی اقدام کرده که تاکنون تعداد ۴۳۰۰ طرح بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد ریال مصوب شده که از این تعداد ۲۵۰۰ طرح به مبلغ ۷ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۱۶ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: در بحث تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هم تاکنون ۱۶ هزار و ۴۹۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۷۸۹ میلیارد ریال پرداخت شده که ۹۲۱ فقره آن معادل ۲۹۳ میلیارد ریال به ایثارگران عزیز پرداخت شده است.

  دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته، سود هر سهم بانک سینا در پایان آبان ماه به میزان ۱۱۷ ریال تحقق یافته که معادل ۶۱ درصد سود پیش بینی سالیانه و ۹۱ درصد سود طبق بودجه فصلی است. همچنین مجموع درآمدهای ۸ ماهه بانک مبلغ ۲۱ هزار و ۷۰۳ میلیارد ریال است که معادل ۶۴ درصد بودجه کل سال و ۹۷ درصد بودجه فصلی بوده است. در ادامه جلسه، مدیران بانک سینا گزارشی از عملکردها و فعالیت های بخش های مرتبط ارائه کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی