۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۰۸۹۸۰

بهترین انتخاب‌های گردشگری در روزهای زمستانی

زمستان فصل سفر‌های ارزان به کشورهای همسایه است، البته زمان خوبی برای سفر به کشورهای استوایی و گرم تر هم هست تا حال و هوایی تازه کنید و در شهر‌های ساحلی آرامش بگیرید و استراحت کنید، آژانس آویسا به صورت هفتگی تور‌های مختلفی را به مقاصد پرطرفدار زمستانی اجرا می‌کند به پیشنهادات سفر زیر فکر کنید.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،زمستان فصل سفر‌های ارزان به کشورهای همسایه است، البته زمان خوبی برای سفر به کشورهای استوایی و گرم تر هم هست تا حال و هوایی تازه کنید و در شهر‌های ساحلی آرامش بگیرید و استراحت کنید، آژانس آویسا به صورت هفتگی تور‌های مختلفی را به مقاصد پرطرفدار زمستانی اجرا می‌کند به پیشنهادات سفر زیر فکر کنید.       قدم زنی  در کنار بسفور با تور استانبول   در سفر با تور استانبول یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه ها دیدن بسفور وقدم زدن در ساحل است، رزرو تور‌های بسفور و گشت زنی با کروز‌های توریستی نیز یکی از جذابیت‌های این شهر است شما از نمایی تفاوت ایاصوفیه و کاخ توپکاپی را تماشا می‌کنید. اغلب این کشتی‌ها از نزدیکی خط ساحل عبور می‌کنند تا گردشگران فرصت تماشا و عکاسی از منظره‌ها را داشته باشند. سفر به استانبول از هر جایی ارزان تر است این شهر پر از هتل‌های خوب سه و چهار ستاره است که خدمات بسیار خوبی دارند  از صبحانه گرفته تا سرویس هر روزه اتاقتان که در تمام هتل‌های سه تا پنج ستاره ثابت است.
تور‌های استانبول در آژانس آویسا با پروازهای چارتر و خوش قیمت معراج، قشم ایر و پرواز ترک اطلس جت برنامه‌ریزی می‌شوند.  
تا می‌توانید در خیابان استقلال خرید کنید و چمدان هایتان را پر کنید البته مراقب وزنشان  باشید که  طبق استاندارد بیشتر پروازها نباید از ۲۳ کیلوگرم بیشتر باشد ولی هیچ نگرانی بابت حمل و نقل نداشته باشید تمام تور‌های آژانس آویسا با خدمات ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی در شهر مقصد هستند.
در کافه‌های استقلال قهوه و چای خوش طعم ترک بنوشید و برای گشت زنی به سمت محله امیننو بروید در این قسمت استانبول پراز مغازه‌های سوغاتی فروشی است که به بازار بزرگ استانبول ختم می‌شود.
حس و حال زمستان استانبول بسیار دیدنی است و شبها در سرمای شهر صدای موسیقی ترک از کافه‌های شبانه در خیابان استقلال می‌پیچد بار سفر ببندید و برای تجربه‌ای متفاوت از استانبول با آژانس آویسا تماس بگیرید.       سفر به بهشت شکم‌پرستان با تور گرجستان
تور گرجستان با داشتن ویژگیهای خوبی که دارد یکی از اولویت‌های سفر برای ایرانیان شده است. گرجستان نزدیک ایران است و نیاز به پرواز گران قیمت و طولانی ندارد و همین‌طور گردشگران برای ورود به خاک این کشور هیچ هزینه‌ای بابت اخذ ویزا هم ندارند. تمامی این عوامل باعث شده برای سفر‌های اتفاقی درمیان سال مقصد بسیار مناسبی باشد.
گرجستان از نظر فرهنگ غذایی نیز به ایران بسیار شبیه است وغذاهای چرب و گوشتی خوشمزه‌ای دارد در رستوان‌های تفلیس بهترین غذاهای گرجی را همراه سالاد ها و نوشیدنی‌های خوشمزه گرجی میل می‌کنید تنها غذاهای خوب گرجی کافی است که شما را بارها به این کشور برگرداند.
به لیست ارائه شده تور‌های مختلف بر روی وب سایت آژانس آویسا نگاهی بی‌اندازید تور‌ها از سه شب شروع می‌شوند و با پرواز‌های قشم ایر و ایران ایر گردشگران را به شهر زیبای تفلیس می‌برند.
تمام تور‌های گرجستان دارای ترنسفر فرودگاهی در تفلیس هستند. در روزهای سفر به همراه راهنمای فارسی زبان آژانس برای گشت شهری نیز می روید.
به تفلیس مال و گاریا تفلیس هم سری بزنید این دو مرکز خرید‌های مدرن تفلیس هستند که امکاناتی همچون پارک بازی و  رستوران و سینما نیز دارند. اگر از علاقمندان تاریخ هستید حتما برای دیدن موزه گرجستان به خیابان روستا ولی بروید در همین خیابان گالری ملی نیز قرار دارد که دیدنش برای شما می‌تواند جالب باشد.
مشخصات هتل‌ها را بررسی کنید. پیشنهاد ما این است که هتل چهار ستاره در گرجستان رزرو کنید کمی استاندارد‌های هتل‌داری در گرجستان متفاوت است و با رزرو هتل چهار ستاره خیالتان بابت خدمات هتل آسوده خواهد بود. تمام هتل‌های پیشنهادی در آژانس آویسا هر روز صبح با صبحانه‌های فوق‌العاده بی‌نظیر گرجی از شما پذیرایی می‌کنند.
خانواده را با خود همراه کنید و یا با بهترین دوستتان برای دیدن گرجستان برنامه‌ریزی کنید البته با توجه به اینکه عید نزدیک است می‌توانید تور گرجستان نوروز 98 را رزرو کنید و از روزهای بهاری در تفلیس لذت ببرید.     تجربه سفری هیجان‌انگیز با تور تایلند
این روزهای زمستانی بهترین زمان سفر با تور تایلند است. این کشور آب و هوایی استوایی دارد و در این روزها بسیار دلچسب شده است. معمولا گردشگران از سراسر دنیا در زمستان و بهار به تایلند سفر می‌کنند و از هوای خوبش لذت می‌برند. بانکوک شهری پر از برج های زیبا در کنار معابد زیباست گرند پلاس را ببینید و در طلوع خورشید برای دیدن وات آرون بروید و عکاسی کنید این منظره معبد طلایی را پیش روی خود هرگز فراموش نمی‌کنید. تورهای تایلند به صورت تک مقصدی و چند مقصدی برنامه‌ریزی می‌شوند گردشگران می‌توانند در میان مقاصد پرطرفدار مثل بانکوک، پاتایا و پوکت سفر خود را انتخاب کنند. با شرکت هواپیمایی ماهان به تایلند پرواز می‌کنید و با ترنسفر آژانس به هتل می‌رسید. تورهای تایلند از حدود ۷ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و گردشگران با گشت شهری و ترنسفر‌های آژانش در تمام شهرها دیدنی‌های جذابی را می‌بینند. هتل های زیبای پیشنهادی آژانس آویسا را بررسی کنید این تور‌ها برای تعطیلات نوروزی هم بسیار انتخاب خوبی هستند. هتل‌های تایلند ارزان و با امکانات رفاهی بسیار عالی هستند استخر های بی‌نظیر و بیکران با منظره زیبای دریا و سالن‌های ماساژ تایلندی اما مهم‌ترین امکانات هتل‌ها رستوران‌های بین المللی هتل‌های تایلندی است که با بهترین غذاها از شما پذیرایی می‌کنند.
در سفر به تایلند خوب خرید کنید و حتما به مرکز خرید MBK نیز بروید  و سوغاتی‌های خوبی را برای عزیزانتان بیاورید.
با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و عید امسال را با رزرو تور تایلند نوروز 98 برای خود و همسفرانتان زیبا‌تر کنید. منبع : ویرلن  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی