۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۱۰۶۳۳۴
با تسهیلات بانک صنعت و معدن صورت گرفت؛

بهره برداری از فاز نخست پروژه آب شیرین کن بندرعباس

انک صنعت و معدن علاوه بر پروژه مذکور دو واحد آب شیرین کن دیگر در این استان با ظرفیت جمعاً ۴۳۰ هزار متر مکعب و با اعتبار ۳۶۰ میلیون یورو را تأمین اعتبار نموده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دومین روز از سفر خود به استان هرمزگان، فاز اول پروژه آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی با ظرفیت 20 هزار متر مکعب که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین اعتبار شده است را مورد بهره برداری قرار داد و از تأسیسات و بخش های مختلف آن بازدید کرد.  هدف از احداث کارخانه آب شیرین کن مذکور تولید بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز استان هرمزگان از آب خلیج فارس است.
در این کارخانه آب شور خلیج فارس از طریق فرایندی تحت عنوان اسمز معکوس که یکی از جدیدترین فناوری های روز دنیا در زمینه تصفیه آب به شمار می رود، شیرین می گردد.
در حال حاضر سالانه 23 میلیون متر مکعب منابع آب شرب استان از طریق تأسیسات نمک زدایی تأمین می شود که از این طریق 22 درصد از نیاز آبی استان هرمزگان و 78 درصد مابقی از طریق منابع سطحی و زیر سطحی تامین می گردد.
گفتنی است بانک صنعت و معدن علاوه بر پروژه مذکور دو واحد آب شیرین کن دیگر در این استان با ظرفیت جمعاً 430 هزار متر مکعب و با اعتبار 360 میلیون یورو را تأمین اعتبار نموده است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی