۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۰۴۹۴۷

تقدیر سرپرست فرمانداری چابهار از دولت به خاطر ایجاد پتروشیمی مکران

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار خدمات دولت در ساخت و توسعه بندر، آغاز طرح های راه آهن چابهار- ایرانشهر، پتروشیمی، فولاد را ارزنده دانست و بیان کرد: دست یاری به سوی همه قشرها، سلایق، گروهها و جناح ها دراز می کنم و از آنان می خواهم برای توسعه و آبادانی چابهار ما را یاری کنند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،استاندار سیستان و بلوچستان با صدور حکمی رحمدل بامری را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار منصوب کرد.  باحضور مرعشی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، اعضای شورای اداری شهرستان چابهار، مولوی بزرگ‌زاده و عبدالغفور ایران‌نژاد نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

بر پایه این گزارش در حکم استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه منویات مقام معظم رهبری و با استفاده از کلیه امکانات در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جلب مشارکت مردمی و هم اندیشی با استفاده از خرد جمعی در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف آن شهرستان کوشا باشید.

گفتنی است در این جلسه عبدالغفورایران‌نژاد نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقنددر مجلس شورای اسلامی گفت: از انتخاب جناب آقای بامری که سابقه طولانی در مدیریت دارند به عنوان سرپرست فرمانداری چابهار قدردانی میکنم و باتوجه به شناختی که از ایشان دارم مطمئنم که از پس این مهم برخواهد آمد.

وی همچنین ابراز داشت اولویت اول چابهار موضوع حاشیه نشینی است و از فردا باید این مهم را در دستور کار داشته باشد و همچنین مشکلاتی جدی در زمینه آب، برق و راه وجود دارد که نیاز به پیگیری جدی دارد.

همچنین در این جلسه سرپرست فرمانداری چابهار گفت: برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان تمام نمایندگان مجلس اتفاق نظر داشته اند تا بنده حقیر به عنوان فرماندار چابهار منصوب و معرفی شوم و این موضوع وظیفه ام را برای خدمتگزاری سنگین تر کرده است.

وی بیان کرد: چابهار ظرفیت ها زیادی در زمینه گردشگری، کشاورزی، تجارت، اقتصاد و مرز دارد و باید برای توسعه و آبادانی این منطقه همت جهادی کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: مسائل و مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف و براساس اولویت در سطوح مختلف استانی و ملی پیگیری خواهد شد.

وی خدمات دولت در ساخت و توسعه بندر، آغاز طرح های راه آهن چابهار- ایرانشهر، پتروشیمی، فولاد را ارزنده دانست و بیان کرد: دست یاری به سوی همه قشرها، سلایق، گروهها و جناح ها دراز می کنم و از آنان می خواهم برای توسعه و آبادانی چابهار ما را یاری کنند.

بامری افزود: در بدو ورود به چابهار شاهد صف های طولانی بنزین بودم که جای تاسف است در شهر گردشگری و اقتصادی جایگاه سوخت به اندازه کافی نباشد.

گفتنی است رحمدل بامری پیش از این به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و همچنین دبیر ستاد دیه استان در حال خدمت بوده است. همچنین فعالیت در فرمانداری نیکشهر و بخشدار دلگان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ایرانشهر، فرماندار خاش، معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر از دیگر سوابق وی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی