۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۰۴۶۱۱

جایگاه بانک صنعت و معدن مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : از اقدامات بانکی که در راستای تامین مالی پروژه های بزرگ اقتصادی و تولیدی کشور است حمایت می شود.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک های توسعه ای و بویژه بانک صنعت و معدن جایگاه موثری در اقتصاد کشورمان دارند و این جایگاه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.  محمدرضا پورابراهیمی که در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و اعضای هیات مدیره این بانک در محل بانک یاد شده سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : بانک صنعت و معدن با تامین مالی طرح های صنعتی و تقویت بخش تولید نقش موثر و مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور دارد.
وی تصریح کرد : به بهره برداری رسیدن طرح های فولای ، پتروشیمی ، سیمان ، نیروگاه و ... با تسهیلات این بانک در استان های مختلف کشور ، نشان دهنده نقش ویژه ای است که در فرایند توسعه پایدار دارد .   وی ادامه داد : علاوه بر توجه به افزایش سرمایه بانک ها، باید به مسائلی مانند تعیین تکلیف اموال و املاک مازاد بانک ها رسیدگی شود .
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : از اقدامات بانکی که در راستای تامین مالی پروژه های بزرگ اقتصادی و تولیدی کشور است حمایت می شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد : تغییر ماموریت صندوق توسعه ملی با رویکرد ایجاد بانک توسعه در اقتصاد باید مورد بررسی قرار گیرد و کمیسیون اقتصادی این مسئله را به جد مورد توجه و پیگیری قرار می دهد.
گفتنی است در این جلسه مدیرعامل بانک صنعت و معدن و دیگر مدیران این بانک، گزارشی از عملکرد، برنامه ها و پیشنهادهای بانک یاد شده برای نمایندگان حاضر در جلسه ارائه کردند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی