۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۶۴۶۶۰

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی تبریز به مناسبت روز کار و کارگر

 روز کارگر، روز تجلیل از ارزش کار و تلاش است. این روز، یادآور زحمات بی‌شائبه و صادقانه شما کارگران شریف است که با ایمان و صبر، در سخت‌ترین شرایط نیز، پرچم عزت و سربلندی ایران را برافراشته نگه داشته‌اید.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز طی پیامی فرا رسیدن روز کار و کارگر را حضور همکاران عزیز تبریک گفت. 
 متن پیام تبریک دکتر سید نوراله میراشرفی به شرح زیر است:
کارگران عزیز، شما با دستان پرتوان و عرق جبین خود، نه تنها بنیان‌های تولید و صنعت را استوار نگه داشته‌ اید، بلکه با تلاش‌های بی‌وقفه‌‌تان، در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اید. امروز، ما قدردان زحمات شبانه‌روزی شما هستیم و ارزش و جایگاه شما را در پیشرفت جامعه ستایش می‌کنیم. 
 روز کارگر، روز تجلیل از ارزش کار و تلاش است. این روز، یادآور زحمات بی‌شائبه و صادقانه شما کارگران شریف است که با ایمان و صبر، در سخت‌ترین شرایط نیز، پرچم عزت و سربلندی ایران را برافراشته نگه داشته‌اید. در سالی که با نام “جهش تولید با مشارکت مردم” نام گذاری شده است نقش کارگر در پیشرفت کشور بیش از پیش به چشم می‌آید و بی‌شک، هر قدمی که در مسیر توسعه و پیشرفت برمی‌داریم، مرهون همت و پشتکار شماست. امیدوارم که همواره شاهد سلامتی، موفقیت و شادکامی شما و خانواده‌های گرامی‌تان باشیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه